مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 30 آذر 1402 ساعت 18:152023-12-21ورزشي

کرمانشاه میزبان مسابقات جهانی کونگ فو می شود 


به گفته رییس هیات کونگ فو استان کرمانشاه، میزبانی این استان در مسابقات جهانی کونگ فو با حضور 60 کشور تاحدود زیادی قطعی شده است.

- ایسنا/کرمانشاه به گفته رییس هیات کونگ فو استان کرمانشاه، میزبانی این استان در مسابقات جهانی کونگ فو با حضور 60 کشور تاحدود زیادی قطعی شده است.

مجتبی همتیان، امروز (30 آذر) در نشستی خبری، بااشاره به پیگیری های کرمانشاه برای میزبانی از مسابقات جهانی کونگ فو، اظهارکرد: در این راستا، چند ماه پیش رییس فدراسیون نشستی با استاندار کرمانشاه داشت و مذاکراتی در این زمینه صورت گرفت.

وی تصریح کرد: هرچند که علاوه بر کرمانشاه شش استان دیگر پیگیر این میزبانی بودند، اما در این نشست، رییس فدراسیون موافقت ضمنی خود را برای واگذاری این میزبانی به کرمانشاه اعلام کرد و مقرر شد مسابقات در آبان ماه برگزار شود.

رییس هیات کونگ فو استان اضافه کرد: متاسفانه به دلیل وجود پاره ای مشکلات برگزاری این مسابقات در آبان ماه لغو و به اسفندماه موکول شد تا فدراسیون هم آمادگی بیشتری را برای برگزاری آن پیدا کند.

وی یادآورشد: طبق برنامه ریزی فدراسیون این مسابقات قرار است با حضور 700 میهمان خارجی از 60 کشور در هفت وزن و به مدت 10 روز در کرمانشاه برگزار شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کرمانشاه میزبان مسابقات جهانی کونگ فو می شود 

کرمانشاه میزبان مسابقات جهانی کونگ فو می شود